bartlomiej.gebala@makesend.pl +48 530 476 722

Case study

Jak za pomocą małej kampanii cold mailingowej w ciągu jednego dnia umówiliśmy 4 spotkania handlowe.

3 
Wyzwanie: Spotkanie last-minute

Umówienie spotkania, na którym przedstawimy naszą ofertę handlową i być może zwieńczymy ją zawarciem umowy, bywa procesem długim i żmudnym. Zanim klient zdecyduje się na takie spotkanie, znajdzie dla nas wolną chwilę w swoim kalendarzu i ustalimy miejsce spotkania, często sprawia, że odkładane jest ono w czasie nawet kilka tygodni.

Sytuacje często dodatkowo komplikuje fakt, że wiele naszych potencjalnych klientów siedzibę swojej firmy ma w zupełnie innym mieście niż my na co dzień stacjonujemy. Wyjazd na takie spotkanie pochłania więc często więcej czasu niż samo spotkanie. Idealnym wręcz, może dla niektórych z tego powodu nierealnym, rozwiązaniem wydaje się być w takim przypadku umówienie wielu spotkań w danym mieście, tego samego dnia. 

Korzystając z okazji wizyty w Warszawie naszego Product Managera, Bartosza, stworzyliśmy kampanię mailingową z propozycją spotkania biznesowego dla naszych potencjalnych klientów.  Jako cel obraliśmy największych dealerów samochodowych w Warszawie - strony internetowe z ruchem powyżej 30 tys. na stronie miesięcznie. 


Wyślij zapytanie

Dlaczego taka branża

Mieliśmy już kilku znaczących klientów z tej grupy, dlatego mogliśmy powołać się na nasze obecne doświadczenie oraz wzbudzić chęć rywalizacji z konkurencją..

Profil maila

Baza zawierała 27 kontaktów z danymi: adres mailowy, imię, nazwa firmy, adres strony www. W treści maila użyliśmy dodatkowych personalizacji - odnośnie terminu spotkania oraz wzmiankę o naszym obecnym kliencie z tej samej branży.

Efekty

Wysyłka maili odbyła się kilka dni przez podanym  terminem spotkania. Uzyskaliśmy open rate na poziomie 66%, z czego 14.8% odpowiedzi - wszyski osoby były zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu. Dzięki temu nasz Product Manager miał w Warszawie ręce pełne roboty :)

Co zadziałało

  • Odpowiednia personalizacja
  • Treść dopasowana do odbiorcy
  • Informacja o konkurencji - nic tak nie motywuje, jak chęć rywalizacji
  • Jakość adresów mailowych

 

Wyślij zapytanie