bartlomiej.gebala@makesend.pl +48 530 476 722

Case study

Jak wiedza o naszych dotychczasowych klientach pomogła nam dotrzeć do innych firm z wybranej branży.

2 
Wyzwanie: Pozyskać klientów z danej branży:

Nasz produkt, czyli callback ze strony internetowej w ciągu 28 sekund, ma zastosowanie w wielu branżach, szczególnie jednak sprawdza się tam, gdzie sprzedaż wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem, na przykład właśnie poprzez rozmowę telefoniczną. Jedną z takich branż są właśnie biura podróży, które w krótkim czasie zaczęły zgłaszać zainteresowanie naszym rozwiązaniem.

W momencie mogliśmy albo czekać, aż zgłosi się do nas każde biuro podróży z którym chcielibyśmy podjąć współpracę, albo wykonać pierwszy krok w stronę potencjalnego klienta i spróbować nawiązać kontakt z naszej strony.



Wyślij zapytanie

Decyzja była szybka i prosta:

Kampania została przeprowadzana na biurach podróży, które oferowały sprzedaż swoich usług przez telefon. Pomimo starań, telefoniczna sprzedaż usług osiągała niezadowalające efekty. Firmy uzyskiwały niewielką ilość telefonów oraz niski poziom zainteresowania.

 

Wskażnik Rezultat
Mail sent 26
Open rate 57.6%
Reply rate 50%

Grupa docelowa:

Grupą docelową, do której skierowaliśmy naszą kampanię cold mailingową były kobiety, osoby zarządzające w wybranych biurach podróży. Nasze działania pozwoliły na zbiór wyselekcjonowanych danych, które według wcześniej opisanych kryteriów, spełniały wszystkie wymagania. Wyszukaliśmy 26 kontaktów, z których równa połowa odpowiedziała na naszą aktywność. Tym samym zebraliśmy 13 firm, które chciały nawiązać kontakt.

Efekty:

Efektem naszych działań był wzrost sprzedaży w wybranych biurach podróży oraz równoczesny spadek kosztów pozyskiwania nowych klientów. Nasz projekt pozwolił na wygenerowanie zwrotnych leadów, które okazały bezkonkurencyjnym zyskiem.


Wyślij zapytanie